Categories

Wednesday, February 24, 2010

Street Level Gotham


Είμαστε προς το τέλος των καταπληκτικών Ολυμπιακών Ξανθών Αγώνων, έτοιμοι να δούμε τις ΗΠΑ να παίρνουν μετάλλιο και στο hockey μαγκιά μας, στείλαμε καταπληκτική ομάδα, οι Καναδοί πραγματοποιούν καταπληκτικούς αγώνες αν και περίμεναν περισσότερα χρυσά από την Ολυμπιακή τους Ομάδα.

Η τελετή έναρξης μας άρεσε πολύ, είδαμε τους Ινδιάνους του Καναδά dressed in the most magnificent costumes, να υποδέχονται χορεύοντας τους αθλητές από τα άλλα μέρη του κόσμου.
Όπως μάλλον έγινε και πριν 400 χρόνια που πάτησε πόδι στον Καναδά λευκός πεινάλας από τα δικά μας μέρη Βορ. Ευρώπη κυρίως, κάπως έτσι θα μας υποδέχτηκαν. Σίγουρα κάποιους θα έφαγε η μαρμάγκα για καθαρά τυπικούς και τεχνικούς λόγους, αλλά ιστορικά οι Ινδιάνοι υποδείχτηκαν τους λευκούς φιλικά.
Από τότε οι Ινδιάνοι γιορτάζουν το γεγονός της εγκατάστασης μας δίπλα τους πίνοντας τον αμπέκουλα σε αλκολούχα ποτά δικής μας κατασκευής.

Γιορτάζουν που τους πήραμε την γη και την αξιοποιήσαμε γιατί αυτοί δεν ήξεραν, άγριες φυλές, τους αλλάξαμε διατροφικές συνήθειες αιώνων, τους εξαφανίσαμε ζώα απαραίτητα για την επιβίωση τους, αλεπούδες, βίσωνες, φάλαινες, αρκούδες και το έχουν ρίξει στο ποτό από την τρελή τους την χαρά.







Στους χειμερινούς Ολυμπιακούς τα ποσοστά τραυματισμού αθλητών είναι αυξημένα λόγω συνθηκών, πάγος, χιόνι, ομίχλη κλπ. αλλά θάνατο αθλητή δεν είχαμε ξαναδεί.
Ο αθλητής από την Γεωργία έχασε την ζωή του κατά την διάρκεια προπόνησης του στην επίσημη πίστα των αγώνων, όχι στην βοηθητική, εκτινάχθηκε από το αμαξίδιο χτύπησε στο προστατευτικό τοίχωμα της πίστας ώρες πριν την τελετή έναρξης.

Παράγοντες , αθλητές, τεχνικοί, ο κόσμος σοκαρισμένοι από το γεγονός λέγαμε πώς έγινε?
Μέρες πριν τον θάνατο του αθλητή είχαν γίνει παράπονα από άλλους αθλητές ότι η πίστα ήταν επικίνδυνη, και ώρες μετά τον θάνατο του παιδιού a press attaché εκπροσωπώντας την ‘’ απρόσωπη και κερδοφόρο ΄΄ παγκόσμια ομοσπονδία του luge έβγαλε φιρμάνι και μας είπε ότι δεν έφταιγε η κατασκευή της πίστας αλλά ο αθλητής.

Προδιαγραφές, και επιμέλειας κατασκευής όλων των ολυμπιακών αθλητικών χώρων είναι θέμα ομοσπονδιών και όχι χωρών που φιλοξενούν τους αγώνες. Οι ομοσπονδίες λένε πόσο γρήγορες ή αργές θέλουν τις πίστες για παράδειγμα.
Δεν είχε λόγο ο Καναδάς να κατασκευάσει δολοφόνο πίστα.

Οι ομοσπονδίες θα εκμεταλλευτούν τα απάνθρωπα ρεκόρ ταχύτητας, αντοχής, βλακείας, διαφημίζοντας ρολόγια, πίτσες, στρώματα, παπούτσια, κλπ. με κορώνα τους ολυμπιακούς κύκλους πάνω από το κεφάλι του κάθε ντοπαρισμένου zombie.
Αυτοί φταίνε, αυτοί είναι υπεύθυνοι.

''Quick to Blame in Luge, and Showing No Shame''






photo Johny Weir
Στην καταπληκτική ομάδα που έστειλαν οι ΗΠΑ έβαλαν μέσα στο mix και ένα ‘’ παγώνι τον Johnny Weir, along with a very expensive bobsleds and luge apparatus.

Και τέλος να σας πούμε ότι πέρασε σήμερα από το Congress ο εγγονός του μακαρίτη του Toyoda, του ιδρυτή της Toyota και μας είπε ‘’ I am sorry ‘’που σκοτωνόμαστε με τα αυτοκίνητα του, για την πρόοδο της εταιρίας του το έκανε και δεν έκανε επισταμένους ελέγχους and safety checks.
Ηθελε λέει να περάσει την General Motors σε πωλήσεις και εκεί που κράταγε υψηλά safety standards for his american customers είδε τους κινέζους να γίνονται μέσα σε λίγε ώρες από ‘ποδηλατοκοινωνία σε αμαξοκοινωνία και θόλωσε ο απόγονος. ‘’ Δεν πάνε στα κομμάτια the strict safety rules’’ ‘’ who gives a f---- “? ‘’Να πουλήσουμε πιο πολλά από την General Motors θέλουμε ‘’. Αυτά είπε το εγγόνι.
.

Oταν δήλωνε γυναίκα ιδιοκτήτης οδηγός στην Toyota ότι το gaz pedal κολλάει και το αυτοκίνητο τρέχει εκτός ελέγχου η σύνηθες αντιμετώπιση από επίσημες ομοσπονδιακές αρχές, αντιπροσώπους της Toyota, μηχανικούς αυτοκινήτου κλπ. ήταν άντε κυρά μου στο σπίτι σου, άλλαξε παπούτσια μη φοράς τακούνι, ή ότι φταίει το πατάκι ή έχει προβλήματα στο σπίτι με τον άντρα της. Μόλις άρχισαν τα νούμερα νεκρών αντρών να αυξάνονται τότε κάτι άρχισε να κινείται.

Independed computer scientists software engineers, engineers in general είναι σίγουροι ότι το πρόβλημα είναι στο λογισμικό του αυτοκινήτου και ότι πρέπει να το αλλάξουν, η Toyota λέει ότι δεν φταίει το λογισμικό.

Συμπέρασμα, μάλλον το λογισμικό θα φταίει και για να το αλλάξουν θα πρέπει να γίνουν μεγάλες αλλαγές στα εργοστάσια τους, αντί για robots να φέρουν εργάτες